aprilie 24, 2007

Lovitura de Palat - turkish delight - pardon

"Nu stiu cum s-a nimerit, nu stiu cum s-a potrivit
Ca la noi prostia-i la putere!
Nu stiu cum s-a intamplat, prin ce fenomen ciudat
Ca puterea-i plina de putori!?

Prostia-i la Putere!Prostia-i la Putere!"

Sarmalele reci


si in Opozitie, si mai peste tot in Romania si nu numai (mi se pare ca mi-am ales planeta gresita).



Cat despre aparatorii sau atacatorii viitorului fost ex-presedinte ... au uitat ca l-am ales pe Basescu doar ca sa scapam de Nastase ... Il vrem inapoi pe Basescu doar ca sa amintim Guvernului ce e cu demos cratos ? Ar fi ceva desi trebuie sa fiu realist si sa-mi amintesc ca IQ-ul maselor e dat de media IQ-rilor indivizilor ce formeaza majoritatea, deci, mic spre foarte mic.

Intre timp ma scarbesc pe zi ce trece si ma intoxic cu reactiile penibile ale figurilor politice marcante ale momentului care se inghesuie pe tubul catodic si in presa scrisa sa grohaie, sa muste, sa spuna cel putin o data "presedinte jucator" si de cateva ori "n-a respectat regulile Jocului" si in general sa manance mult mult turkish delight - pardon.

Deci asta e ? un joc? Si pentru mine viata e un joc dar de el nu depinde existenta altor 20 de milioane de oameni.
Si daca tot ii lasam sa se joace acolo sus, poate o sa ne desteptam in democratia noastra de jos si cand mai avem sansa o sa alegem jucatori mai rasariti

Niciun comentariu: